سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 84
کل بازدید : 664049
کل یادداشتها ها : 3812
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
سرزمین تیزهوش ها :: ثبت نام مدارس :: مدارس دوره دوم متوسطه
شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی پایه دهم و میان پایه

دبیرستان سازمان انرژی اتمی ایران در پایه های دهم رشته علوم پایه و سوم ریاضی فیزیک،سوم علوم تجربی،چهارم ریاضی فیزیک و چهارم علوم تجربی برای آزمون ورودی سال تحصیلی 96-95 با شرایط ذیل ثبت نام بعمل می آورد.

 

 

دبیرستان سازمان انرژی اتمی ایران در پایه های دهم رشته علوم پایه و سوم ریاضی فیزیک،سوم علوم تجربی،چهارم ریاضی فیزیک و چهارم علوم تجربی برای آزمون ورودی سال تحصیلی 96-95 با شرایط ذیل ثبت نام بعمل می آورد:

الف –پذیرش در پایه دهم رشته علوم پایه :

کلیه داوطلبان پسر پایه نهم دوره متوسطه اول با معدل بالاتر از 19 می توانند از طریق این وب سایت از نیمه دوم بهمن ماه امسال تا اردیبهشت ماه 1395 پیش ثبت نام آزمون را بعمل آورند.

جهت آمادگی و آشنایی بیشتر با آزمون ورودی دبیرستان کتاب آموزش ریاضی نهم دبیرستان انرژی اتمی (تالیف هیات علمی دبیرستان انرژی اتمی) را پس از شروع زمان ثبت نام از روابط عمومی دبیرستان تهیه نمائید.

با انجام مراحل ثبت نام اینترنتی جلسه توجیهی آشنایی با امکانات واهداف دبیرستان مخصوص خانواده های محترم دانش آموزان گرامی برگزار خواهد شد(اسفند ماه 94 به بعد)

مرحله اول: آزمون مرحله اول روز پنج شنبه 95/03/06 یا جمعه 95/03/07 فقط از دروس ریاضی و بصورت چهارگزینه ای در سه حوزه دانشگاهی صنعتی شریف،تربیت مدرس و دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مرحله دوم: آزمون مرحله دوم روز پنج شنبه 95/03/13 بصورت ریاضی تشریحی و استعداد تحصیلی انجام خواهد گرفت و پذیرفته شدگان پس از ثبت نام قطعی از شنبه 19 تیرماه کلاس های دوره تابستان را آغاز خواهد نمود.

ضمنا داوطلبان باشگاه المپیاد پایه دهم رشته علوم پایه در این روز آزمون مربوط به المپیاد انتخابی خود را نیز خواهند داد.

مرحله سوم : قابل توجه داوطلبانی که به هر نحو موفق به ثبت نام نشده اند یا در آزمون ورودی (مرحله اول و دوم) دبیرستان پذیرفته نشده اند می توانند در مرحله سوم (دوره %10) شرکت نمایند.کلیه داوطلبان می توانند با ثبت نام در باشگاه المپیاد دبیرستان از خدمات باشگاه المپیاد استفاده نموده ضمن پربار ساختن تابستان خود از فرصت 10 درصد ظرفیت ثبت نام پایه دهم استفاده نمایند.

ب –پذیرش میان پایه های دبیرستان : (پایه سوم ریاضی فیزیک-پایه سوم علوم تجربی-پایه چهارم ریاضی فیزیک-پایه چهارم علوم تجربی)

1-سیستم کنکور دبیرستان : کلیه دانش آموزان پسر دبیرستانی با معدل 19 به بالای نیم سال اول می توانند از طریق ثبت نام در سایت دبیرستان،داوطلب آزمون ورودی باشند.محتوی این آزمون نیمه دوم کتاب های دروس عمومی و اختصاصی با ضرایب کنکور سراسری می باشد.جزئیات بیشتر آزمون از طریق جلسه توجیهی پس از ثبت نام اینترنتی به اطلاع خواهد رسید.لازم به ذکر است پس از قبولی،داوطلب باید در آزمون مرحله دوم و مصاحبه نیز موفق گردد.

باشگاه المپیاد دبیرستان : کلیه دانش آموزان پسر دبیرستانی با معدل 19 به بالای نیم سال اول که داوطلب شرکت در باشگاه المپیاد دبیرستان می باشند می بایست علاوه بر شرکت در آزمون ورودی میان پایه دبیرستان،در امتحانات مجزای هر المپیاد شرکت نمایند.

مدال نقره و برنز المپیادهای علمی برای ثبت نام در الویت می باشند.جزئیات بیشتر آزمون از طریق جلسه توجیهی پس از ثبت نام اینترنتی به اطلاع خواهد رسید.

 

کلمات کلیدی: آزمون ورودی انرژی اتمی |ثبت نام انرژی اتمی | مدرسه انرژی اتمی 

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  
سرزمین تیزهوش ها :: ثبت نام مدارس

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه نیکان پایه دهم

دبیرستان نیکان در سال تحصیلی 95-96 فقط در پایه های زیر دانش آموز می پذیرد:

 

 

متوسطه 2 (دهم) : فقط رشته علوم انسانی

برای دریافت فرم ثبت نام آزمون از ساعت 9 الی 12 روز یکشنبه 5 ادیبهشت به دبیرستان نیکان واقع در ولی عصر – بالاتر از پارک وی – فیاضی (فرشته) – چناران – نبش یاسمن مراجعه نمایید.

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  
سرزمین تیزهوش ها :: ثبت نام مدارس :: مدارس دوره اول متوسطه
شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه دخترانه ابوریحان

به اطلاع می رساند مجتمع آموزشی غیردولتی ابوریحان طبق روال سالهای گذشته تعداد محدودی دانش آموز ممتاز از طریق آزمون ورودی جهت پیش ثبت نام پایه هفتم متوسطه اول سال تحصیلی 95-94 می پذیرد.

 

 

به اطلاع می رساند مجتمع آموزشی غیردولتی ابوریحان طبق روال سالهای گذشته تعداد محدودی دانش آموز ممتاز از طریق آزمون ورودی جهت پیش ثبت نام پایه هفتم متوسطه اول سال تحصیلی 95-94 می پذیرد.

تاریخ دریافت فرم ثبت نام جهت آزمون ورودی از اول اردیبهشت لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه ازساعت8 الی 12 صبح می باشد.

مدارک لازم جهت پیش ثبت نام:

1- دو قطعه عکس4*3

2- اصل و کپی کارنامه ترم اول(دی ماه)

3- فتوکپی شناسنامه

 

کلمات کلیدی: آزمون ورودی مدرسه ابوریحان | ثبت نام مدرسه ابوریحان | مدرسه ابوریحان 

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  
سرزمین تیزهوش ها :: ثبت نام مدارس :: مدارس ابتدایی
شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه علامه طباطبایی پیش دبستان و میان پایه

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی آغاز شد. نحوه ثبت نام در این مطلب قید شده است.

 

 

در آستانه ی بیست و چهارمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبائی پیش ثبت نام دبستان های پسرانه (مناطق 2، 3 و 5 تهران) از تاریخ 94/10/12 آغاز شد.

روش ثبت نام اینترنتی

در این روش متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت دبستان های علامه طباطبائی به نشانی www.mat.ir و مطالعه اطلاعیه شماره 1 ستاد ثبت نام از تاریخ 12 دی 1394 وارد سامانه ثبت نام شده و اطلاعات خود را وارد و کد رهگیری را دریافت نمایند. از متقاضیان ظرف 15 تا 20 روز پس از دریافت کد رهگیری جهت مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

مدارک ثبت نام

دو قطعه عکس (تهیه شده در سال جاری)

کپی شناسنامه دانش آموز

روش ثبت نام حضوری

در این روش متقضیان با مراجعه حضوری به واحد آموزشی مورد نظر در مناطق 2، 3 و 5 و تکمیل فرم اویه ثبت نام، کد رهگیری را دریافت می نمایند.

از متقاضیان ظرف 15 تا 20 روز پس از دریافت کد رهگیری جهت مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

توجه:

ثبت نام میان پایه دبستان در پایه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم به صورت حضوری در محل واحدهای آموزشی آبشناسان، مرزداران، ونک انجام می پذیرد.

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  
سرزمین تیزهوش ها :: تفریح و سرگرمی :: چالش تیزهوشانی
چالش دوم تیزهوشانی

این هفته با یک چالش متفاوت با سری اول همراهتان هستیم. محدودیت سنی وجود ندارد اگر فکر می کنید می توانید ترفند خلاقانه معلم باهوش را کشف کنید حتما در این چالش شرکت کتید.

 

 

قرار است یک بازرس از یک مدرسه دیدن کند و سطح کلاس ها را ارزیابی نماید. این بازرس می تواند هر سوالی با هر درجه سختی یا آسانی، مرتبط با درس و مفاهیم مندرج در کتاب هایشان بپرسد. تنها گزینه ای که در اختیار معلم است، این است که او مشخص کند چه کسی پاسخ دهد.

در یکی از کلاس ها یکی از معلمان باهوش ترفندی را به کار می برد و با هماهنگی قبلی با دانش آموزان کلاسش، بهترین نمود را در برابر بازرس از آن کلاس ارائه می نماید و عنوان کلاس نمونه را به خودش اختصاص می دهد.

آیا می توانید حدس بزنید چه هماهنگی بین دانش آموزان و معلمشان انجام گرفته است؟؟؟


حتما فکر می کنید حدس زدنش ساده اس ولی اشتباه می کنید مطمئن باشید این معلم خیلی باهوش و خلاق بوده. آیا شما هم به اندازه کافی باهوش هستید؟؟؟

پاسخ های خودتان به صورت تصویری (عکس یا فیلم ) یا صوتی برای ما تلگرام کنید.

@iTizland


جوایز این هفته : 

این هفته 3 برنده خواهیم داشت

آقا پسرهایی که پاسخ خلاقانه خودتان را برای ارسال کردید، جایزه شما یکی از بهترین بازی های فکری و گروهی (بازی فکری نیکیماک) که توسطفروشگاه اینترنتی نیمکت تقدیم شما می شود.

و دختر خانم های تیزهوش و خلاق هدیه شما یکی از محصولات کلکسیون گالری هنری تلما، به سلیقه خودتان خواهد بود.


برای آشنایی با بازی نیکیماک اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده محصولات گالری تلما اینجا کلیک کنید

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  
سرزمین تیزهوش ها :: اخبار آموزشی :: اخبار آموزش و پرورش
پیشنهادی برای بازگشایی پنجشنبه های مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نتایج بررسی کیفی طرح «بازگشایی مدارس در روزهای پنج شنبه» در خردادماه سال آینده اظهار کرد: هنوز بابت اجرای طرح آزمایشی پنج شنبه ها به 2150 مدرسه بدهکار هستیم.

 

 

به گزارش تیزلند،به نقل از خبرگزاری ایسنا حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ، ادامه داد: زمانی که موضوع تعطیلی پنج شنبه‌ها مطرح شد در شورایی به ریاست وزیر و معاونین اجرای آزمایشی فعالیت 2000 مدرسه ابتدایی در سطح کشور به تصویب رسید که در نهایت طرح در 2150 مدرسه در 750 منطقه آموزشی از سال تحصیلی 94-93 به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبار عمده‌ترین چالش پیش روی ما بود گفت: علی رغم عدم تزریق اعتبارات، مردم و نهادهای استانی کمک کردند و طرح در مدارس پیش رفت.

کفاش افزود: قرار بود به هر مدرسه دومیلیون تومان اعتبار تعلق بگیرد که تا کنون محقق نشده و حدود چهار میلیارد تومان بابت سال گذشته به این مدارس بدهکار هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارزیابی موفق طرح بازگشایی مدارس از لحاظ کمی و میزان استقبال و مشارکت مردم گفت: اشکالی به ما گرفته شد و ما به لحاظ رفتاری و در واقع کیفیت طرح ارزیابی انجام نداده بودیم. به همین خاطر مصوب شد برای یکسال دیگر طرح در همان مدارس به اجرا در بیاید تا ابعاد کیفی آن نیز مشخص شود.

کفاش تاکید کرد: به این موضوع که اگر پول نداشته باشیم طرح را تعطیل کنیم اعتقاد نداریم و در خرداد سال آینده که نتایج پژوهش‌ها استخراج شد درباره ادامه طرح تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی درباره احیای پنج شنبه‌ها در مدارس نیز گفت: در مقطع متوسطه مطالعاتی در این خصوص در حال انجام است و یکی از پیشنهادات مطرح شده همین موضوع است که در برنامه درسی جدید سال آینده در مقطع متوسطه با توجه به افزایش حجم دروس، پنج شنبه‌ها در مدارس مجددا احیاء شوند که این امر نیازمند بررسی و تصویب در شورای عالی است.


  
سرزمین تیزهوش ها :: ثبت نام مدارس
شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه خرد مقطع متوسطه یک

اطلاعیه ی پیش ثبت نام مدارس موسسه منظومه خرد در سال تحصیلی 96-95

 

 

1-پیش‌ ثبت‌نام فقط از طریق همین سایت (به آدرسwww.kheradedu.ir) انجام می‌شود.

2-پس از شروع پیش‌ ثبت‌نام، در صفحه‌ی اول سایت، عبارت «فرم پیش‌ثبت نام» فعال خواهد شد که می‌توانید روی آن، کلیک کنید.

3-برای پیش‌ثبت‌نام، به شماره‌ی سریال شناسنامه احتیاج خواهید داشت. بدون درج شماره‌ی سریال، ارسال فرم ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست.

4-پذیرش دانش‌آموز در مدارس خِرد، فقط از طریق آزمون و گذراندن تمامی مراحل پذیرش، امکان‌پذیر است. پس از کسب رتبه و نمره‌ی لازم در مرحله‌ی اول، دعوت برای مرحله‌ی دوم صورت‌خواهدگرفت.

5-زمان انجام فعالیت برای نوآموزان وگفتگو با اولیای پیش‌دبستان، تلفنی به اطلاع اولیای آنان خواهد رسید. برای سایر پایه‌ها، زمان آزمون ورودی پشت کارت آزمون درج خواهد شد. ششم دبستان به هفتم: امکان شرکت در آزمون برای دانش‌آموزان فراهم‌ است.

هشتم به نهم: امکان شرکت در آزمون برای دانش‌آموزان فراهم‌ است.

برای پیش‌ثبت نام در پایه نهم، کسب معدل بالای 19 در پایان ترم اول سال هشتم الزامی است.

تاریخ تحویل کارت برای متوسطه‌‌ی1 (ورود به پایه‌های هفتم و نهم)

روزهای ‌سه‌شنبه 95/3/4، چهارشنبه 95/3/5 و پنج‌شنبه 95/3/6

ساعت هشت الی دوازده صبح

 

منبع : سرزمین تیزهوش ها


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ